piątek, 24 września 2021

Świąteczne tagi

Witajcie

Hello


W zeszłym tygodniu odebrałam paczkę od Agaterii, w której znalazły się nowości świąteczne i zimowe. Choć w planach miałam wykonanie innej pracy na inspirację, to zmieniłam zdanie i zrobiłam tagi świąteczne z najnowszych agateriowych stempli. Ich autorką jest przezdolna Irena Rysa Maciąg, która wykonała kawał cudownej pracy tworząc te właśnie stemple. Gdy zobaczyłam je pierwszy raz zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia :-)

Last week I picked up a package from Agateria, which includes Christmas and winter novelties.  I was planning to do another work for inspiration, I changed my mind and made Christmas tags from the latest Agateria
stamps. Their author is Irena Rysa Maciąg, who has done a wonderful job creating these stamps. When I saw them for the first time I fell in love with them at first sight :-)





Stemple pokolorowałam markerami, wycięłam i przykleiłam do kartki, na której odbiłam za pomocą maski padający śnieg.

I colored the stamps with markers, cut them out and glued them to the sheet of paper, on which I imprinted the falling snow with a mask.





Na tagach umieściłam też małe tekturowe płatki śniegu, które zembossowałam na gorąco.

I also put small cardboard snowflakes on the tags, which I embossed while hot.






Tagi te z pewnością wykorzystam podczas świąt - zostaną przyczepione do prezentów dla moich przyjaciół ;-)

I will definitely use these tags during the holidays - they will be attached to gifts for my friends ;-)

Do wykonania tagów użyłam:

I used:






Trzymajcie się ciepło
Ania Papierowaprzygoda











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...