czwartek, 30 września 2021

W stronę świąt

 Cześć!

Dziś mam dla Was mały kursik na świąteczny drogowskaz na jednej z nowych baz HDF.

Hello.

Today I have a small course for you for a Christmas signpost on one of the new HDF bases.

Pracę zaczęłam od zabezpieczenia bazy gesso oraz pomalowania wszystkich elementów czerwoną farbą akrylową. Z tektury wycięłam również dodatkowe tabliczki w odrobinę mniejszym rozmiarze, które następnie nakleiłam na hdf.

I started my work with securing the base with clear gesso and painting all elements with red acrylic paint. From the cardboard I also cut out additional plates in a slightly smaller size, which I then glued to the HDF.


Tak przygotowane elementy przetarłam suchym pędzlem z odrobiną złotej farby.

I rubbed the prepared elements with a dry brush with a bit of gold paint.


Następnie przy pomocy pasty strukturalnej ośnieżyłam całość.

Then, with the help of structural paste, I brushed the whole thing.


Na koniec pozostało mi tylko skleić ze sobą wszystkie elementy i dodać kilka błyszczących kryształków.
I to już wszystko :)

At the end, all I had to do was glue all the elements together and add a few sparkling crystals.
And it's all :)




Użyłam / I used:


Miłego dnia!
Have a nice day!










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...