piątek, 25 marca 2022

Agateriowe Święta - część druga.

 Dzień dobry,

Być może pamiętacie, że jeszcze w styczniu postanowiłam zawsze na ostatnią swoją agateriową inspirację w miesiącu tworzyć kartki bożonarodzeniowe. Takiej inspiracji w lutym nie było, Napaść rosji (celowo napisałam to słowo z małej litery) na Ukrainę był ogromnym szokiem. Dla nas wszystkich.

Jednakże w marcu postanowiłam realizować swój plan, co nie znaczy, że zapomniałam już jaka tragedia dzieje się w Ukrainie. Wręcz przeciwnie.

Dlatego moja dzisiejsza świąteczna inspiracja jest bardzo oszczędna, cała w bieli,a przez to wymowna. 

Jest wyrazem mojej nadziei na to, że najbliższe Święta Bożego Narodzenia Wszyscy spędzimy bezpieczni, zdrowi, ze swoimi najbliższymi.

Bo tak naprawdę, tylko tego nam do Szczęścia potrzeba.

Kartki stworzyłam z białego papieru wizytówkowego, na który przez maskę kropki 1 nałożyłam agateriową pastę modelującą. Na tak przygotowane tło nakleiłam potraktowane białym pudrem do embosingu renifery z płyty HDF i na koniec przykleiłam stemplowany napis "Cudownych Świąt".





Poniżej lista produktów, których użyłam:







Serdecznie pozdrawiam, Jola Jachowicz



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...