poniedziałek, 7 marca 2022

Za każdą chmurą świeci słońce...

 Witajcie, 

dziś przychodzę do Was z projektem kartki w obecnie wyjątkowych barwach... długo broniłam się przed wykonaniem tego projektu twierdząc, że to i tak nie wiele da. Jednak wygrała potrzeba serca.... Myślę, że nie potrzeba tu długiego wstępu, kolory mówią same za siebie... 

Hello,

today I am coming to you with a card design in unique colors ... for a long time I was defending myself against this project, claiming that it would not do much anyway. However, the need for the heart won ... I think you don't need a long introduction here, the colors speak for themselves ...



Pierwszą warstwę kartki potuszowałam niebieskim tuszem. Następnie na dystansie nałożyłam na nią warstwę białą, na którą dokleiłam ostatnią wzozystą warstwę. Wierzchnia warstwa wykonana została poprzez nałożenie tuszy za pomocą maski. Niebieski i zółty tusz naniosłam w odpowiedniej kolejności pozwalając im delikatnie połączyć się po środku tworząc odrobinę zieleni. Tym drobnym zielonym akcentem chciałam nawiązać do nadziei.

I touched the first layer of paper with blue ink. Then, at a distance, I applied a white layer on it, on which I glued the last, raised layer. The top layer was made by applying the carcass with a mask. I applied the blue and yellow mascara in the right order, letting them gently merge in the middle, creating a bit of greenery. With this little green accent I wanted to refer to hope.




Tekturkę wianka zembossowałam na biało i podkleiłam na dystansie. Następnie w miejscach gdzie podkleiłam tekturkę umieściłam kompozycje z ręcznie robionych niebieskich i żółtych kwiatów. Całość dopełniłam sizalem oraz listkami z kalki wykonanymi za pomocą stempla i pudru. 

I embossed the wreath cardboard in white and stuck it over the distance. Then, in the places where I glued the cardboard, I placed compositions of hand-made blue and yellow flowers. I completed the whole with sisal and tracing paper leaves made with a stamp and powder.





Na koniec dodałam pasujący napis z przesłaniem oraz kilka niebieskich perełek.

Finally, I added a matching inscription with a message and a few blue pearls.



Użyte materiały
   


Pozdrawiam
Marta
Papierowe Agrafki









1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...