sobota, 18 czerwca 2022

Męskie sprawy...

Witajcie,

Dzień Ojca już lada dzień, więc mam nadzieję, że Was nieco zainspiruję.

Zazwyczaj męskie kartki kojarzą się nam z ciemnymi kolorami, rdzą i patyną, zębatkami, autami.... Takie kartki też mają swój urok, ale czy to jedyny słuszny styl? Nie wiem ;) ja po prostu bawię się rękodziełem ;) i produkty Agaterii bardzo ułatwiają takowe kartkowe przygody ;)

Moja dzisiejsza inspiracja jest w delikatnych odcieniach beżu, subtelnej zieleni i niewinnego błękitu.... prawda, że po męsku? Kolor niebieski jest? Jest! hihihihi;)

Myślę, że takowa delikatna kartka idealnie sprawdzi się dla TATY, który jest już i ojcem i dziadkiem i pradziadkiem ;) 

Nie bójcie się bawić kolorem, dodatkami. Pamiętajcie, że to rękodzieło podyktowane naszym sercem ;) Ja tworze tak jak czuję <3

Z racji słonecznego i ciepłego miesiąca jakoś trudno było mi się zebrać do mrocznych kolorów i faktur ;) Sięgnęłam po ażurową tekturkę MANDALĘ, cudowne stempelki :

- Moc najpiękniejszych życzeń

- sentencja

Nie mogło tez zabraknąć stemplowanych listków z zestawu eukaliptusowego oraz zestawu liści 3.

Oczywiście znalazła się tez embossowana białym pudrem koronka z zestawu 3 oraz tekturki gałązki.

Co sądzicie o takiej subtelnej wersji kartki w pudełku 3D na Dzień Ojca?

Zapraszam do galerii:


















W pracy użyłam:














Pozdrawiam,

Wiola



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...