piątek, 17 czerwca 2022

Znajdź swoje wewnętrzne dziecko - ATC.

 Dzień dobry.

Na dzisiejszą moją agateriową inspirację zrobiłam papierowe maleństwa, czyli ATC.

Bardzo lubię tę formę twórczości, gdyż daje ona możliwość wyrażenia na małym kawałku papieru swoich myśli, uczuć. 

Dzisiejsze ATC jest o poszukiwaniu własnego wewnętrznego dziecka, którego odnalezienie i zaopiekowanie się nim sprawia, że nic nie stoi na przeszkodzie, abyśmy od tego momentu byli szczęśliwi, abyśmy mogli rozwinąć skrzydła. 

 Do stworzenia ATC użyłam papieru akwarelowego, który pokolorowałam tuszami disstress w różnych odcieniach zieleni. 

Pokolorowane tuszami tła postemplowalam za pomocą tuszu stemplem Happy Scrap: "Background HS0602" oraz stemplem: "Cyfry". 

Następnym etapem tworzenia tła było naniesienie za pomocą tuszu do embossingu odbitki stempla: "Motyl na tle" i potraktowanie go oliwkowym pudrem do embossingu.

Kolejny etap budowania tła moich ATC to naniesienie (również za pomocą tuszu do embossingu) złotego pudru do embossingu (do detali) na stempel "Siatka"

Złoty puder musiał być, nie byłabym sobą gdybym w ATC go znów nie przemyciła. 

Oczywiście każdy stempel potraktowany tuszem i pudrem do embossingu podgrzałam nagrzewnicą aby puder odpowiednio się stopił. 

Na każde ATC nakleiłam postaci dziewczynek i wydrukowany tekst "Znajdź swoje wewnętrzne dziecko". 

Na koniec obrysowałam ATC-iaki blisko ich zewnętrznych krawędzi  za pomocą czarnego i białego cienopisu.

Gotowe ATC-iaki prezentują się jak poniżej. 










Zerknijcie jeszcze proszę na poniższą, wizualną listę użytych agateriowych produktów. 






Dziękuję Wam serdecznie za odwiedziny, Jola Jachowicz.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...