wtorek, 28 czerwca 2022

Muzyczne skaczące kosteczki

 Witajcie, dziś przychodzę z nieco innym niż zwykle projektem. Chciałabym Wam zaprezentować zestaw pop up cubes , który wykonałam z okazji 18 urodzin. Jedyną wytyczną był tu motyw muzyki - od razu wiedziałam, że idealnie sprawdzą się tu Agateriowe produkty. 

Hello, today I come with a slightly different project than usual. I would like to present you the pop up cubes set that I made for my 18th birthday. The only guideline here was the theme of music - I knew right away that Agateria products would be perfect here.




Prace zaczęłam od docięcia papierów na odpowiedni wymiar, potuszowaniu brzegów i odbiciu nierównomiernie stempla z nutami. Następnie okleiłam i poskładałam bazy. Kolejnym etapem było przygotowanie kwiatów. Tym razem postawiłam na wykonane z foamiranu. Wykonałam róże oraz hortensje. Na kwiatach nie mogło zabraknąć agateriowych stempelków. 

I started my work by cutting the papers to the appropriate size, smudging the edges and unevenly reflecting the stamp with the notes. Then I glued and put together the bases. The next step was to prepare the flowers. This time I chose one made of foamiran. I made roses and hydrangeas. The flowers could not be missing agate stamps.




Na kalce odbiłam kilka stempli liści i zembossowałam je białym pudrem. Przyszedł czas na zbudowanie kompozycji. Wykorzystałam w niej tekturkę ramkę owalną, embossowane listki, kwiaty, elementy wycięte z kolekcji. Nawiązaniem do motywu muzyki poza stemplem są też tekturki nutek, które znajdziecie w zestawie w agateriowym sklepie. 

I stamped a few leaf stamps on tracing paper and embossed them with white powder. The time has come to build your composition. I used a cardboard oval frame, embossed leaves, flowers, elements cut from the collection. A reference to the theme of music, apart from the stamp, there are also cardboard notes, which you can find in the set in the agate shop.





Kosteczki okleiłam przygotowanym wcześniej stemplowanym papierem, a następnie umieciłam na nich życzenia. Szufladkę wykleiłam papierem scrapowym na którym wcześniej odbiłam stempel z cytatem.

I covered the cubes with pre-stamped paper, and then placed my wishes on them. I pasted the drawer with scrap paper, on which I previously made a stamp with the quote.






W projekcie wykorzystałam:










Pozdrawiam
Marta Papierowe Agrafki




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...