sobota, 9 lipca 2022

Konik z morskich otchłani

 Witajcie,

Wakacje w pełni, zarówno za oknem jak też u mnie w pracowni.

Pewnie jeszcze niejeden projekt morski powstanie w najbliższym czasie, aczkolwiek dziś mam dla Was blejtram z konikiem morskim z hdf w roli głównej. 

Jest to bardzo wdzięczny wzór wakacyjnych projektów. Często w moich pracach występuje ów panicz ;) 

Tradycyjnie na płótno naniosłam wzór maski z rombami z pismem przy pomocy pasty modelującej.

Na tak przygotowane tło zaczęłam doklejać warstwy kompozycji. Konik z hdf został przymocowany przy pomocy gel medium na sporym dystansie. Do tego celu użyłam słomek papierowych. Jak oglądacie moje live to wiecie dlaczego sięgam właśnie po takie rozwiązanie przy budowaniu kompozycji 3d na płótnie.

Kolor przewodni to oczywiście morskie otchłanie ;) czyli niebieskości, granaty, nieco piaskowego koloru również się znalazło, a nawet patyna ;)

Projekt bardzo przyjemny dla oka, a to za sprawą wszystkich dodatków takich jak foamiranowe kwiatki, naturalne muszelki, kawałki drewienek w brokacie, tiul, przeuroczy ażurowy wianek, suszki, etc.

Uwielbiam w pracach mixed mediowych przemycać papierowe dodatki, kwiaty czy tekturkowe elementy.


Oczywiście jak projekt morski to nie mogło zabraknąć stempelków imitujących bąbelki ;) Wykorzystałam do tego celu stempelka journalowego PLAMY oraz stempelka KROPELKI.

Całość pochlapana białym gesso, co dało efekt morskiej piany.

Ów blejtram jest już w nowym domku, u naszej zdolnej projektantki Joli Jachowicz <3

A tymczasem zapraszam Was do galerii:













W pracy użyłam:








Pozdrawiam urlopowo,
Wiola








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...