sobota, 2 lipca 2022

MERCI

Witajcie,

Zawsze znajdzie się okazja aby komuś podziękować ;) A jeszcze oryginalnie opakować "MERCI" to już całkiem cudownie by było.

Dziś mam dla Was 4 propozycje na podziękowanie. Pudełko bazowe jest tradycyjnie mojej produkcji ;) tak, ja tak lubię, tworzyć wszystko od podstaw aby później na końcu zwieńczyć projekt wisienką na torcie- stempelkiem z cudnym przekazem czy w przepięknej czcionce.

W swoich opakowaniach na MERCI użyłam stempelka SPECJALNIE DLA CIEBIE oraz stempelka z SENTENCJĄ.

Nie raz Wam mówiłam, że uwielbiam stempelki. Jest to nieodzowny element moich prac. Przyznaje publicznie, że często ogarnia mnie leń jak muszę iść do drukarki i wydrukować jakiś mały napis. Nie dość, że wydruk takowego napisu to nieporównywalnie dużo czasu, do tego zmarnowana cała kartka A4, a zadrukowywanie całej kartki to też wcale nie jest oszczędność, bo skąd mam wiedzieć ile i jakich napisów będę potrzebować.

Dlatego też często sięgam po stempelki. 

I dziś ja mówię DZIĘKUJĘ- MERCI Agacie i Dariuszowi za te cudowne stempelki w całej różnorodności czcionek i sentencji.

A tymczasem zapraszam Was do galerii:






































W pracy użyłam:




Pozdrawiam, 

Wiola



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...