środa, 13 lipca 2022

Wakacyjny layout

Witajcie, mili Goście, na Agateriowym blogu :-)

Welcome, dear Visitors, to the Agateria blog :-)

Nareszcie wakacje! Chociaż pogoda nas nie rozpieszcza (wcześniej szalone upały, a teraz zimno i deszcz...), to przynajmniej wiele z nas ma wreszcie czas na oddawanie się swoim pasjom :-) To również idealny moment na prace w letnim klimacie, na przykład oprawienie wakacyjnych zdjęć (niekoniecznie tych najnowszych ;-)) I tym się właśnie ostatnio zajmowałam, by dzisiaj przedstawić Wam ten layout:

It's the summer break at last! Although the weather hasn't been spoiling us (crazy heat earlier, cold and rain now...) at least many of us have finally get more time to pursue their passions :-) It's also a perfect moment to created those summer projects like scrapbooking vacation photos (not necessarily the latest ones ;-))) and that's exactly what I did so that I can share this layout now:


Najpierw ułożyłam na arkuszu bazowym szeroki poziomy panel, który uzupełniłam podartymi paskami papierów, tworząc wrażenie kilku warstw. Pomiędzy skrawkami umieściłam "morskie" tekturki, które lekko potuszowałam dla przestrzennego efektu.

First I placed a large horizontal panel across the background paper and added a couple of hand-torn strips creating a faux many-layered look. In between the layers I tucked in "marine" chipboard pieces that I inked slightly for a diemnsional effect.

Duży panel ozdobiłam wzorami z dwóch masek, które naniosłam kolejno jeden na drugim (oczywiście, po wyschnięciu pierwszej warstwy). Następnie ozdobiłam zdjęcie kwiatami i pozostałymi dodatkami:

I decorated the large panel with patterns of two stencils that I applied one upon the other (of course, after the first layer was dry). Then I adde the photo, flowers and other embellishemnts:

 



Dzięki zastosowanym trickom na wrażenie przestrzenności całość jest na tyle płaska, że można layotu przechowywać w albumie z koszulkami :-)

Due to the tricks of faux dimension that I employed the layout is flat enough to be conveniently stored in a pocket album :-)


A oto produkty Agaterii, których użyłam:

Here are the Agateria products I used:

 

 




I to już wszystko na dzisiaj, do zobaczenia!

That's all for today, see you soon!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...