piątek, 25 sierpnia 2023

Motywacyjne tagi

Cześć,

Tu Asia Szczurowska. 

Lubicie tagi? Ja od dłuższego czasu nie używałam tej formy. Bazy są z papieru dobrego do technik mediowych i pięknie się na nich nakłada tusze. A jak nakładanie tuszy to koniecznie przez maski.


Poza maskami użyłam też sporo stempli, ale te już nakładałam tuszami permanentnymi, aby były widoczne na tle. Na koniec odbiłam jedne z moich ulubionych stempli z postaciami.

 

Celowo na jednym odbiłam postać słabiej a na drugim mocniej.

Jednym ze stempli naniosłam klej do złoceń, a następnie położyłam turkusową folię.


Napis "Małe rzeczy" wyembossowałam.



Tworzenie tego projektu to była świetna zabawa. Co myślicie o efekcie?



Użyłam:
 
 
 
 
 



Kreatywnego dnia,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...