wtorek, 15 sierpnia 2023

Old story - ATC

 Hej, wiem, że lubicie karty ATC. Przyznaję, że i mnie wciągnęło ich tworzenie dlatego też dziś mam dla Was pomysł na szybkie karty z wykorzystaniem Agateriowych produktów. 


Pracę zaczęłam od przygotowania arkusza papiery 30 x 30 cm. Na folii roztarłam trochę tuszu Distress Oxide w odcieniu Vintage Foto i spryskałam go wodą, w uzyskanej substancji odcisnęłam kawałek folii sztywnej (takiej jak do shakerów) a następnie tą folię odcisnęłam na wcześniej przygotowanym arkuszu. Czynność powtarzałam, aż cały arkusz pokryty został nierównomiernie kolorem tuszu. Uzyskany efekt przypominał stary pociemniały papier . 
Po wysuszeniu papieru dodałam wzór maski pismo , nanosząc go tuszem w innym odcieniu brązu. Maskę nanosiłam nierównomiernie w różnych miejscach arkusza. Następnie dodałam odbitki stempli kół przypominających odbicie spodu filiżanki - użyłam tu również brązowego tuszu, oraz stempla tła, który odbiłam czarnym tuszem, odbijając go tak aby widoczny były tylko fragmenty. na koniec dodałam kilka delikatnych chlapań miedzianą farbą akwarelową i spryskałam całość delikatnie złotą mgiełką. 
Tak przygotowany arkusz pocięłam na kawałki wielkości 8,6 x 6,2 cm, tak aby po przyklejeniu na bazy otrzymać wokół delikatną ramkę. 
Kolejnym krokiem było dodanie tematycznych elemnentów z papieru scrapowego oraz pasującego napisu. Na koniec dodałam czarne rameczki namalowane żelopisem, które dopełniły całość.









W projekcie wykorzystałam

  


Pozdrawiam
Marta Papierowe Agrafki
 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...