piątek, 24 listopada 2023

Świąteczny szyld

Bardzo lubię klimat świąt i lubię tworzyć świąteczne dekoracje. 
Chciałabym Wam dziś pokazać w jaki sposób ozdobiłam bazę szyld z hdf
Najpierw stworzyłam wzór pastą modelującą przy pomocy maski śnieżynki 2.

Całość pomalowałam białą farbą i podkreśliłam wzory śnieżynek złotym woskiem.
Pomiędzy 2 warstwy z hdf wkleiłam papier scrapowy w delikatny wzór nutek. 

Wycinanki śnieżynki wiszące zembossowałam pudrem Diamentowy Pył i umieściłam je na środku szyldu.




Dodałam białą wstążkę i voila - świąteczny, delikatny dekor gotowy :) 
A Wy jak? robicie swoje świąteczne dekoracje jak ja? 

Zerknijcie z jakich agateriowych produktów korzystałam : 




Pozdrawiam ciepło, Ewelina - Unana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...