wtorek, 11 czerwca 2024

Art journal - sposób na wyładowanie emocji

 Cześć, tu Asia Szczurowska.

Art journal, może być fajną formą na artystyczne wyładowanie emocji. 

Jak to zrobić? Wybierz prodtukty bez zastanowienia, nie w ciemno, ale przeglądaj stemple, maski, media i sięgnij po te, które do Ciebie w danej chwili przemówiły.

A później połącz to wszystko i podziwiaj dzieło:)

Użyłam 4 tuszy: niebieski z pięknym stemplem z wzorem ze starej tapery, brązowy i czarny do plam oraz żółty z maską z promieniami.

Postać odbiłam bezpośrednio na wpisie oraz na osobnym papierze, dzięki czemu mam coś na wzór cienia.

Embossing użyłam trzy razy: biały z napisami, złoty gdzieniegdzie w tle oraz złoty z napisem.







Użyłam:
 
 
 


Kreatywnego dnia,















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...