wtorek, 4 czerwca 2024

Serce dla mamy

 Cześć tu Asia Szczurowska,

Każdy dzień jest dobry by powiedzieć bliskim, jak wiele dla nas znaczą. 

Mimo, że dzień mamy już za nami, to ja przygotowałam inspirację dla mamy, bo nie tylko w tym dniu można jej ją wręczyć :)


Serce podzieliłam na dwie części, czarny oraz metaliczny, by pokazać, że mama potrafi napełnić nasze serce blaskiem.

Czarna część, to pasta nałożona przez maskę, błyszcząca zaś to podobny do maski stempel i puder do embossingu.

Ramkę zewnętrzną pomalowałam farbami, Dodałam także stempel z tekstem, by się coś działo.

Gdzieniegdzie widać psikniętą mgiełkę, ta czerń nie jest całkowicie pusta.
Wokół napisu mama zrobiłam markerem białą ramkę, by napis był bardziej widoczny


A tutaj kilka zdjęć z użytymi produktami.



Użyłam:

 
 
 




Kreatywnego dnia,






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...