piątek, 18 listopada 2011

Wyzwanie nr 2

"Stała pod śniegiem panna zielona
Nikt prócz zająca nie kochał jej
Nadeszły święta i przyszła do nas
Pachnący gościu,prosimy wejdź!

Choinko piękna jak las,
Choinko zostań wśród nas!"




Kiedy wśród naszego Dream Teamu padło hasło na kolejne wyzwanie Agaterii od razu zanuciłam sobie tą piosenkę. Pamiętam ją jeszcze z lat przedszkolnych i zawsze kojarzy mi się ciepłem, rodziną, beztroskim życiem. Znacie ją? Poczujmy się tak jeszcze raz nucąc jej słowa. A przy okazji może przyjdzie do Was wena i zrobicie piękne prace inspirując się słowami tej piosenki? 

Zobaczcie co stworzyły nasze dziewczyny

kartka sasilli
przód

środek

tył

zawieszka Hogaty


tag Fejferka


bileciki Takayi



Zasady:

Aby wziąć udział  w naszej zabawie, należy w swej pracy użyć choć jednego stempelka ze sklepu Agateria. Następnie umieścić ją na swoim blogu z notatką, że dany stempel został u nas zakupiony. W poście bardzo proszę o umieszczenie aktywnego linku do sklepu. Formę pozostawiamy Waszej inwencji. Ilość zgłoszonych prac dowolna, ale każdą pracę można zgłosić tylko raz. 20-go grudnia ogłosimy zwycięzcę (przy pomocy randoma) który otrzyma bon na zakupy w sklepie Agateria  w wysokości 50 zł.
Zgłoszenie pracy jest jednoczesną zgodą na umieszczenie zdjęcia pracy na naszym blogu oraz w zakładce "Galeria Prac".


Jak zgłosić pracę:
- w poście danego wyzwania klikamy na żabcię "add your link"
- wpisujenmy, swój nick, adres mail oraz link do posta z pracą.
-wybieramy zdjęcie swojej konkursowej pracy i akceptujemy.


3 komentarze:

  1. Ja jako pierwsza zgłaszam swoją karteczkę Bożonarodzeniową :]
    Stempelek z Agaterii jest, choinka w saneczkach i z tyłu też :D
    Pozdrawiam,
    Aditu

    OdpowiedzUsuń
  2. dodałam 2 karteczki:) stempel świateczny a Agaterii oczywiscie! pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  3. i ja i ja:D

    Matylda jest super!!!!!Wspaniale się ja koloruje ,czekam na więcej jej osłon:)))

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...