piątek, 1 czerwca 2018

Dla maleństwa i jego rodziców...

Cześć!
Dziś obchodzimy dzień dziecka więc moją inspiracją będzie kartka dla dziecka i jego rodziców. Do zrobienie kartki  użyłam papierów z kolekcji Magic Dreams. Głównym elementem na kartce jest urocza tekturka konika na biegunach dodatkowo przyozdobiona kokardką i kwiatkiem. Całość dopełniłam napisem mojego projektu. I jak Wam się podoba? 

Hi!
Today we are celebrating children's day so my inspiration will be a card for newborn and his parents. To make this card I used papers from the Magic Dreams collection. The main element on the card is a lovely chipboard of rocking pony additionally decorated with a bow and flower. I completed the whole with the inscription of my project. And how do you like it?






Do zrobienia kartki użyłam natępujących materiałów:
To make my card I used the following products:




Dziękuję / Thank you


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...