środa, 27 czerwca 2018

Foto Ramka | Photo frame

Hej Kochani :)!
Dzisiejsza praca inspiracyjna to projekt w klimacie rodzinnym ;) - ozdobiłam rameczkę i wkleiłam tam zdjęcie, które - jak wiele z tego konkretnego dnia - oddaje nastrój i rozwesela serce. Tworzenie tego projektu dało  mi wiele radosci.

Hey there :)!
Today I have an inspiration in family mood - I made a frame and I added a photo, which captures the mood of this specific day - I smile each time I look at this, you know :)? Creating this gave me a lot of fun. 




Ramka jest bardzo prosta do złożenia, ale musicie pamiętać, by najpierw okleić ją tam, gdzie chcecie mieć ozdobny papier. Będzie Wam łatwiej :). Ja użyłam papierów z kolekcji "Oh, hello spring!" i "Magic Dreams".
Frame itself is very simple and easy to put together all pieces. But you must remember to decorate it with paper BEFORE IT - it will make your work easier :). I used papers of two Agateria's collections: "Oh hello Spring" and "Magic dreams". 


Oprócz papierów, zdecydowałam, że dodam ozdoby w postaci tekturek - wybrałam piękne ornamenty i cudną ażurową ramkę oraz z zestawu do LO napis "Piękne chwile". Wszystko pokryłam białym pudrem do embossingu. 
Except papers I decided to add chipboards - I chose beautiful ornaments and amazing frame. I also added a sentence of LO set. You can see that each chipboard element is white - I embossed them all using white embossing powder



Było mi mało :), więc na koniec dodałam jeszcze trochę embossingu  na obramowaniu - użyłam jednego z moich ulubionych stempli Kratka1
To make some more interest I used one of my favourite stamp Kratka1, here and there - I used embossing also here. 

Podoba Wam się :)?
Do you like my project :)?

Do zobaczenia niedługo!
See you soon!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...