sobota, 9 czerwca 2018

Pasta modelująca i maski, po prostu je kocham

Hej, mam nadzieję, że Wasz weekend zapowiada się równie ciekawie jak mój, ale chciałam się dziś  z wami przywitać z nową karteczką.
Powróciłam do pasty modelującej i masek, teraz wiem, że za nimi tęskniłam, To niesamowite jak zmieniają się papiery za pomocą maski i pasty, powstają kolejne wartswy, nowe wwzory ... niezwykły efekt. Polecam spróbujcie, to nie takie trudne, a wręcz banalne :)

Hello! I hope you will have a very nice weekend as me and today I want o say hello with new project. I used a lot of modeling paste and stencils, I missed them! I is so amazing how you can make gorgeous effect on yours papers! Try to make it, it's very simple and all you need is paste and stencil!



 


https://sklep.agateria.pl/pl/rozetki-serwetki/1381-ramka-i-serwetka-5-5902557832873.html  https://sklep.agateria.pl/pl/papiery/1190-papier-magic-dreams-5902557870097.html




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...