czwartek, 14 czerwca 2018

Z Flamingiem | Flamingo Card

Hej :)
Dzisiaj pozytywnie i pastelowo będzie - karteczka bardzo prosta do wykonania z pięknym stemplem Agaterii - geometrycznym flamingiem. A jak flaming, to wiadomo - trochę różu trzeba dać :). 

Hey there :)
Today I present positive and pastel project - very simple, easy to make card with beautiful Agateria's stamp - geometric flamingo. And flamingo demands a bit of pink :). 



Uwielbiam tą kaligraficzną czcionkę w stemplach Agaterii - tutaj wykorzystałam stempel-napis Best Wishes. Odbiłam go używając tuszu Memento w kolorze Dandelion
I really love this caligraphy font in Agateria's stamps - here I used Best Wishes stamp. I used Memento ink Dandelion color


Do wykonania tła kartki posłużyła mi zwykła baza z białego fakturowanego papieru o gramaturze 250gsm. By uzyskać efekt przechodzenia kolorów niebieskiego i różu, mieszałam je ze sobą NA ŚWIEŻO podczas nakładania gąbeczką. Użyłam tuszów Memento w kolorach Bahama Blue i Rose Bud, którym odbiłam też flaminga. Potem trochę chlapań wodą prosto z palców i tło gotowe. 

To make my background I used common white cardstock (250gsm). To mix my colors nicely I blended them together in one time, during application - I used Memento inks: Bahama Blue and Rose Bud, which I used also to make my flamingo. 




I jak Wam się podoba prosta i lekka, letnia karteczka :)?
And how do you like my simple summer card :)?

Do zobaczenia wkrótce!
See you soon!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...