piątek, 6 lipca 2018

Album na lato | Summer album

Heloł heloł :)
Dzisiaj mam dla Was...album, który zrobiłam sama od podstaw metodą "stack the deck" i ozdobiłam papierami, wykrojnikami i stempelkami Agaterii :). 
Co prawda zaspałam dzisiaj, gdyż z powodu męczącego mnie chronicznie upału, w dzień podsypiam, bo nie sypiam w nocy, korzystając z błogosławionego chłodu (:D. Czas nocny wypełnia mi netflixowy serial "The 100" i planowanie kolejnego projektu :). Z tego też powodu budzik o 7 rano jest przez mój mózg ignorowany...
Ostatnie planowanie zaowocowało tym :)

Hello hello :)
Today I have for You...album I made by myself, from A to Z, with "stack the deck" method and I used Agateria's papers, stamps and dies to decorate it :). 
I slept to long today, because due to hot I rest during a day and then I cannot sleep at night watching Netflix series "The 100" and planning new projects :). That's why my clock doesn't wake me up at 7 am...
Last planning effect you can see below :)




Do udekorowania albumu użyłam mojej ukochanej kolekcji papierów Agaterii "Oh hello spring"
To decorate my album I used "Oh hello spring" papers by Agateria


Wklejając strony zrobiłam z nich kieszonki - można w nich schować zdjęcia lub zapiski z wakacji
Making pages I decided to make them as a pockets - you can hide your summer photos or notes inside them


Stempelki posłużyły jako znaczniki lub po prostu są sentencjami, odbitymi na kartach. Świetnie sprawdziły się wykrojniki do kartek patchworkowych - cztery słodkie kwadraciki stały się miejscami na wpisanie daty lub refleksji. 
I used stamps as a markers or simply they are sentences imprinted on album pages. I love new dies by Agateria - especially these for patchwork cards: sweet squares. I used them as places for date or to write thoughts on them. 

Użyte stemple| Used stamps: bilecik, strzałka, napis kolorowych dni, sentencja


Nowy wykrojnik Agaterii - wianuszek :) będzie fantastyczną ramką dla zdjęcia
New die by Agateria - wreath :) will be beautiful frame for one of my photo







Trochę zbliżeń..
Few closeups..










Na okładce swoje miejsce znalazła także cudna tekturka - napis z wakacyjnego zestawu Agaterii
On the cover I put very nice chipboard sentence - it's from the holiday set by Agateria


Jak podoba Wam się mój projekt? Spróbujecie zrobić swój własny, w nocy ;)?
Do zobaczenia niedługo!
How do you like my project? Will you try to make yours, at night ;)?
See you soon!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...