poniedziałek, 16 lipca 2018

Kartka ślubna z różami
Wedding card with roses

Cześć!
Na dziś przygotowałam kolejną kartkę ślubną. Wykorzystałam papiery z kolekcji Magic Dreams oraz tekturkowe serce, które zembossowałam przy pomocy białego pudru do embossingu. Kompozycję kwiatową uzupełniłam zielonymi listkami wyciętymi wykrojnikiem z zestawu do wianka.

Hi everyone!
Today I'd like to show you another wedding card. I used papers from the Magic Dreams collection and a chipboard heart. I embossed the heart with white embossing powder. I added a lot of green leaves to the flowers composition. I cut them with a die from the wreath die set.






Wykorzystałam / I used:


Życzę Wam wspaniałego dnia!

Thank you for stopping by.
Have a great day!


Klaudia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...