środa, 11 lipca 2018

Kartka ślubna
Wedding card

Cześć!
Na dziś przygotowałam ślubną kartkę patchworkową. Użyłam koronkowego papieru Magic Dreams 2/6. Kwadraciki wycięłam wykrojnikiem do patchworku. Tekturkowe serce zembossowałam na gorąco przy pomocy dabbera oraz białego pudru do embossingu. Kartkę ozdobiłam białymi różami oraz listkami wyciętymi przy pomocy wykrojników gałązka oraz wianek.

Hi everyone!
Today I'd like to share with you a patchwork wedding card. I used the lace patterned Magic Dreams 2/6 paper. I cut the squares with the patchwork die. I embossed the chipboard heart using dabber and white embossing powder. I decorated my card with white roses and leaves. I cut the leaves using the branch and the wreath dies.




Miłego dnia!
Thank you for stopping by, have a nice day!

Klaudia

Wykorzystałam: / I used:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...