sobota, 13 października 2018

Ozdobne pudełeczko na prezent - tutorial

Cześć ! 
Mam na imię Magda i witam się z Wami swoją pierwszą pracą na tym blogu,
którą jest tutorial na ozdobne pudełeczko.

Do jego wykonania wykorzystałam wiele elementów, 
które są dostępne w sklepiku Agaterii.
Zaczęłam od pasty modelującej, masek oraz papierów, którymi okleiłam bazę.
Bardzo przydatny okazał się romantyczny arkusz do wycinania oraz stemple, 
które idealnie uzupełniły całą kompozycję na wieczku.
Czuję, że zestaw z ramką i napisami będzie jednym z moich ulubionych.
Ale po co tyle gadać ?
Zobaczcie krok po kroku jak powstawało to pudełeczko i bawcie się dobrze!

Hey !
My name is Magda and I greet you with my first work on this blog,
which is a tutorial on a decorative box.

I used a lot of elements to make it,
which are available in the Agateria store.
I started with a modeling paste, stencils and papers which I used to wrap the base.
The romantic cut sheet and stamps proved very useful
and perfectly complemented the entire composition on the lid.
I feel that a set of stamps with a frame will be one of my favorites.
But why talk so much?
See step by step how this box was made and have fun!














Użyłam:

I used:

     


     


     



Ciepło pozdrawiam

Warm greetings

Magda



x

6 komentarzy:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...