czwartek, 13 lutego 2020

Be my Valentines

Hej Kochani! 

Jak Wasze walentynki? Obchodzicie? Świętujecie? 

Jeśli tak, a nie macie jeszcze kartki dla ukochanej osoby to przychodzę do Was z pomysłem. Ze stemplem Agaterii Be my Valentine to naprawdę jest proste i efektowne.

Wykorzystałam białą bazę kartki w rozmiarze DL od Rzeczy z papieru
i zrobione przeze mnie na szydełku serduszko w kolorze wrzosowym. 

Hey loved ones!
 
How was your valentine You celebrate? You celebrate?
 
If so, and you don't have a card for a loved one yet, I come to you with an idea. With the Agateria Be my Valentine stamp, it really is simple and effective.

I used a DL base of white paper from Paper Things

and a heather crochet heart I made.





 Wykorzystałam / I used:
Magda:

 

1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...