środa, 19 lutego 2020

Coś z niczego - Michasia



Jako projekt do szkoły miałam przygotować pracę z wykorzystaniem surowców wtórnych.
 A że lubię nadawać nowe życie różnym rzeczom tym razem postawiłam na opakowanie po herbacie, które okleiłam gazetami . Dopełnieniem są agateriowe pudry do embossingu , dzięki którym udało mi się zrobić pieczęć oraz stemple z napisami , które pomogły nadać fajnego klimatu .









W pracy wykorzystałam:

-puder biały i przeźroczysty


-stempel tło pismo ozdobne


-bloczek do stempli


Pozdrawiam
Michasia MiMi





1 komentarz:

  1. Your Affiliate Profit Machine is ready -

    And getting it running is as simple as 1 . 2 . 3!

    Follow the steps below to make money...

    STEP 1. Tell the system which affiliate products the system will promote
    STEP 2. Add PUSH BUTTON TRAFFIC (this LITERALLY takes 2 minutes)
    STEP 3. Watch the affiliate system grow your list and sell your affiliate products all by itself!

    Do you want to start making money???

    The solution is right here

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...