sobota, 30 maja 2020

Herbaciany recykling

Bardzo lubię tworzyć Junk Journal'e, w których można wykorzystać różne zachomikowane przydasie. Tym razem nowe życie dostały torebki po herbacie, oczywiście najpierw wykorzystane do rodzinnego śniadania a następnie wysuszone i oczyszczone. Podmalowałam je białym i czarnym gesso, nakleiłam małe motywy z serwetek, ozdobiłam stemplem z motywem pisma oraz odbiłam wzór z maski - kafle marokańskie i odręczne pismo. Tak zrecyklingowane torebki posłużą w przyszłości do wzbogacenia zawartości Junk Journala. Czy Wy również lubicie takie twórcze zabawy?

I really like creating Junk Journal, in which you can use various hobbies. This time, tea bags got a new life, of course, first used for a family breakfast and then dried and cleaned. I painted them with white and black gesso, stuck small motifs from napkins, decorated with a stamp with a handwriting motif and mirrored a pattern from a mask - Moroccan tiles and handwritten letters. Such recycled handbags will be used in the future to enrich the content of Junk Journal. Do you also like such creative fun?








Do zrobienia projektu wykorzystałam:
To make this project I used:



Do zobaczenia, miłego dni  :)
See you soon and have a nice day :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...