poniedziałek, 18 maja 2020

Rustykalne pudełeczko na zdjęcia - design: magisart

Witajcie kochani, 
Ostatnio u mnie na warsztacie dominują głównie dwa style rustykalny i vintage. 
Dziś będzie trochę o tym pierwszym. Połączenie bieli z brązem ma w sobie coś niesamowitego. Z jednej strony prostota, a z drugiej przepiękny subtelny wdzięk. 
I tak o to z połączenia tych dwóch rzeczywistości  powstało pudełko na zdjęcia ślubne dla rodziców.

Hello,
Recently, mainly two rustic and vintage styles dominate my workshop.
Today will be a little about the first. The combination of white and bronze has something amazing. On the one hand, simplicity, and on the other, a beautiful subtle grace.
And that's how the combination of these two realities created a box for wedding photos for parents.




Baza to pudełko od Rzeczy z Papieru. Kolejna warstwa to po prostu biała kartka 200g by jeszcze mocniej zaakcentować i odciąć górną kompozycje. W dalszym etapie pracy użyłam maski serwetka 3. Następnie poszła w ruch gaza, na której osadziłam wycinankę - Rozetka i narożniki 7.

The base is a box of Paper Things. The next layer is simply a white 200g sheet to accentuate and cut off the upper composition even more. In the further stage of the work, I used a napkin mask 3. Then the gauze went into motion, on which I placed a cutout - Rosette and corners 7.


Dodałam jeszcze gałązki z kompletu - Zestaw gałązek - Nowość. Myślę, że ten komplecik zawita u mnie zdecydowanie na dłużej :) Na koniec trochę bibelotów no i odrobinę białego gesso do wykończenia pracy.

I have added twigs from the set - Set of twigs - New. I think that this set will stay with me much longer :) Finally, some knick knacks and a little white gesso to finish the job.
Nie wiem jak Wy ale ja uwielbiam takie połączenia.



Wykorzystałam: / Products used:





Pozdrawiam /hugs:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...