czwartek, 28 maja 2020

Sekretna okiennica.

Cześć!

Co u Was słychać? Ja ostatnio jestem bardzo zapracowana i przy tym zmęczona, dlatego stworzenie tego projektu było dla mnie okazją do chwili relaksu. 
Postanowiłam wykorzystać ramkę na zdjęcia z okiennicami, chociaż już czuję, że muszę zaopatrzyć się w kolejne, bo świetnie się na tej bazie pracuje. Stworzyłam ją ze starej kolekcji Mintay Papers "Secret Place" i myślę, że w takim wydaniu kolorystycznym będzie świetnym upominkiem dla jakiejś uroczej dziewczyny. Oprócz elementów z tej kolekcji wykorzystałam maskę serce, przez którą naniosłam na tło pastę modelującą. Wianek z gałązkami embossingowałam na biało i pocięłam na mniejsze części.

Mam nadzieję, że podoba Wam się mój projekt! Trzymajcie się ciepło, scrapujcie i do zobaczenia wkrótce. :)

Hello!

How are you? Lately I've been very busy and tired so making this project was great opportunity to rest a little bit.
I decided to use HDF frame base with shutters and now I have to get another one because I love the possibilities to decorate it. Frame is made with Mintay Papers old collection "Secret Place" and I think it will be great gift for beautiful girl to share some wonderful moments. Aside from fussy cut elements I used heart stencil and modeling paste which are on the background. Then I used white embossing powder on wreath chipboard and cut it into smaller pieces to put between foarmiran flowers.

I hope you like my project! Stay safe, craft along and see you soon! :)











Wykorzystane produkty: / Used products:


Cheers! / Pozdrawiam!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...