wtorek, 5 maja 2020

Tag z motywacyjnym przesłaniem.

Cześć!

Nie tylko kartkami scraperka żyje, lubię wykonywać formy dekoracyjne, które można wręczyć komuś jako drobny upominek. Tym razem wybrałam tag, który ozdobiłam bardzo kobiecą kolekcją papierów od Mintay Papers. Wykorzystałam również maskę pismo oraz stempel siatkaktóre dostrzeżecie między papierowymi detalami. W takiej rzeczywistości każdemu z nas potrzeba trochę motywacji i pozytywnej energii, którą Wam przesyłam. :)

Hello!

It's not only about card making all the time. Sometimes I like to use some unusual shaped projects which is perfect for a small gift. This time I used tag base which was decorated with very womanlike collection from Mintay Papers. I used also a writing stencil and net stamp which you will see between details. These days we all need a little more motivation and positive energy which I send to you! :)







Wykorzystałam: / Used products:




Buziaki! / Cheers! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...