niedziela, 21 czerwca 2020

Dziecięcy layout - tutorial

Cześć! 

Mam na imię Magda. Tworzę pod pseudonimem Scrapczak. Będę miała przyjemność inspirować Was na kanale Agaterii na YouTube. Jako mój pierwszy tutorial przygotowałam pomysł na dziecięcy layout. Przedstawiam w nim, jak wykonać akwarelowe bańki mydlane przy pomocy maski bańki, jak wykorzystać stemple - u mnie kropelki tło - oraz przezroczysty puder do embossingu w tworzeniu akwarelowego tła.

Szczegóły, jak wykonać poniższy layout krok po kroku znajdziecie tutaj: Dziecięcy layout - tutorial (klik).

Hi!
I'm Magda called Scrapczak. I'm glad that I have the opportunity to inspire you on Agateria's YouTube channel. Today I have a scrapbooking layout tutorial for you. It's a story of the child who loves soap bubbles - so they could not be missed on my page. I used watercolors to create them. Curious?

Check how to do this layout here (click).










Wykorzystane produkty: / Used products:




Mam nadzieję, że inspiracja przypadła Wam do gustu. Do zobaczenia w lipcu! 

Hope you enjoyed this inspiration. See you next month!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...