wtorek, 2 czerwca 2020

Harmonijny tag.

Dzień dobry!

Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam kwiatowe elementy i nie wyobrażam sobie bez nich swoich prac. Dlatego rzadko zdarza mi się wykonywać projekty dla chłopców i mężczyzn. Poza tym myślę, że każda z nas lubi drobne dekoracje i upominki, a facetom inne rzeczy w głowie. ;) Bardzo spodobała mi się tagowa baza i przygotowałam kolejną wersję. :) Oprócz bazy wykorzystałam maskę pismo oraz pastę modelującą
Czy wy również lubicie otaczać się takimi drobiazgami?

Hello!

I'm not sure I mentioned it before but I love flowers in my projects and I can't imagine making one without any flowers. That is why I create things for women, and masculine projects are very rare in my craft space. After all every woman loves some small decorations and gifts. ;) Not so long ago I used a tag base for the first time and I must say it's perfect. I decided to make another one. :)
Aside from tag I used writing stencil and modeling paste.
I'm curious if you also like having some small projects in your house?






Wykorzystane produkty: / Used products:



  Miłego dnia! / Have a nice day! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...