niedziela, 21 czerwca 2020

Morskie opowieści

Dzisiaj mam dla Was wspomnienie krótkich wakacji nad polskim morzem, które natchnęły mnie nie tylko do wielu przemyśleń ale również do upamiętnienia tych wspaniałych chwil w formie zawieszki pełnej morskich skarbów. Do jej wykonania wykorzystałam bazę border hdf, pastę modelującą, masę piaskową, szablon, muszelki, wyciski z foremek silikonowych, gazę, sznurek konopny, papierowe kwiatki, kamyczki, szklane kaboszony imitujące krople wody, trochę brokatu. Poniżej znajdziecie krótki fotograficzny zapis poszczególnych etapów tworzenia zawieszki.
Zapraszam :)

Today I have for you the memory of a short vacation at the Polish seaside, which inspired me not only to many thoughts but also to commemorate these wonderful moments in the form of a pendant full of sea treasures. To make it, I used border hdf base, modeling paste, sand mass, template, shells, silicone mold impressions, gauze, hemp string, paper flowers, pebbles, glass cabochons imitating water drops, some glitter. Below you will find a short photographic record of the various stages of creating a pendant.

I invite you :)



 1. Bazę hdf  pomalowałam białym gesso aby zapewnić lepszą przyczepność innym preparatom.
     I painted the hdf base with white gesso to ensure better adhesion to other preparations.

2. Po wyschnięciu gessa użyłam szablonu ze wzorem imitującym splot tworzący siatkę, przez który naniosłam szpachelką delikatną pastę modelującą oraz masę piaskową.
    After drying the gess, I used a template with a pattern imitating a weave forming a mesh, through which I applied a delicate modeling paste and sand mass with a spatula.

3. Po wyschnięciu wzoru zaczęłam układać kompozycję, na którą składa się gaza, wyciski z foremek, muszelki , sizal. Wszystkie elementy przymocowałam na Heavy Body Gel.
   After the pattern dried, I began to arrange the composition, which consists of gauze, mold impressions, shells, sisal. I attached all the elements to Heavy Body Gel.


4. Gdy wszystko  już dobrze wyschło, przemalowałam cały motyw białym gesso a następnie dodałam wybrane wcześniej dodatki.
    When everything is well dried, I repainted the whole motif with white gesso and then added the previously selected additions.

5. Gotowa zawieszka wygląda tak:
    The finished pendant looks like this:





Do wykonania pracy użyłam:
To make this project I used:




Podrawiam serdecznie :)
Best wishes :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...