środa, 10 lutego 2021

Kocham Cię - całuśna walentynka

Witajcie, mili goście, na Agateriowym blogu! 

Welcome, dear visitors, to the Agateria blog!

Podobnie jak moje Koleżanki z Drużyny, na moje lutowe posty przygotowałam dla Was kilka inspiracji w miłosnym temacie, jako że ten miesiąc kojarzy się głównie z Walentynkami. I oto pierwsza z nich - walentynkowa kartka z całuskiem :-)

Like my DT Friends, for my February posts I created a couple of St.Valentine's Day inspirations, as February mostly brings this holiday to mind. Here's the first project - a Valentine card with a kiss :-)

Kartka ma formę bramy, tj. z dwoma otwieranymi skrzydełkami. Na każdym z nich umieściłam stemplowaną postać pokolorowaną markerami. Po otwarciu kartki...

It's a gate fold card, i.e. it opens in the middle. On each flap I placed a stamped image coloured with markers. When you open the card...


...ukazuje się wnętrze z nastemplowanym serduszkowym tłem oraz sercem z napisem "Kocham Cię". Boczne skrzydełka ozdobiłam zawijaskowymi narożnikami, a serduszka są dodatkowo embossowane złotym pudrem: 

...the inside shows a stamped sentiment which reads "I love you" stamped against a heart pattern background. I decorated the flaps with chipboard flourish corners. The hearts are also embossed with gold ep:



Taki efekt osiągniecie przy pomocy prostej techniki masking stamping. A tak to się robi:

You can get this effect by using the simple masking stamping technique. Here's how it's done:





Prawda, że proste? A oto lista materiałów:

Simple, isn't it? Here's my supply list: 


 


I to już wszystko na dzisiaj, do zobaczenia wkrótce :-)

That's all for today, see you soon :-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...