niedziela, 21 lutego 2021

Okrągły Layout

 Cześć!

Dzisiaj chcę Wam pokazać layout wykonany na bazie z mdfu w kształcie koła. 

Baza podsiada spód i ramkę, dzięki czemu świetnie można wyeksponować kompozycję. 

Użyłam zdjęcia w szarościach dlatego postawiłam również na szare papiery. Chciałam uzyskać bardzo spójną kolorystykę. Kwiaty i liście wyembosowane na biało tworzą fajny kontrast. Liście odbiłam na kalce tuszem do embosingu a następnie posypałam białym pudrem. 

Do zdjęcia, które wybrałam idealnie pasował mi napis "Kocham Cię", który w sklepie jest nowością. 

Jeśli macie ochotę stworzyć razem ze mną takie LO to zapraszam na tutorial 

KLIK KLIK KLIK


Hi! Today I want to show you a circle-shaped layout made of mdf. The base has a bottom and a frame, thanks to which you can highlight the composition. I used a photo in gray, so I also opted for gray papers. I wanted a very consistent color scheme. White embossed flowers and leaves create a nice contrast. I imprinted the leaves on tracing paper with embossing ink and then sprinkled them with white powder. The "I love you" inscription, which is a novelty in the store, perfectly suited me for the photo I chose. If you want to create such a LO with me, I invite you to the tutorial CLICK CLICK CLICK









Do wykonania LO użyłam:

I used LO to make:






Buziaki, Magda :)

Kisses, Magda :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...