czwartek, 11 lutego 2021

Walentynkowe serce

 Dziś mam dla Ciebie podpowiedź upominku na Walentynki. Baza mojego serca jest SERCE z HDF. Jego podstawę pomalowałam na biało a na to nałożyłam wzór przez maskę KORALIKI SERCA.

Pastę zabarwiłam na kolor różowy. Jak się to robi zdradzam w filmie, który znajdziecie na FB - Balujemy z  maskami.

W kompozycję kwiatową wkomponowałam jak zwykle GAŁĄZKI, które zembossowalam BIAŁYM PUDREM. Zembossowany został również napis z wycinanki KOCHAM CIĘ.

Teraz wystarczy już tylko wstążka i zawieszka w kształcie serca gotowa i można ją zawiesić na ścianie

Ciekawa jestem czy TY również podarujesz komuś walentynkę? .










W pracy użyłam:







 pozdrawiam
Agata



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...