sobota, 13 lutego 2021

Piękno jest w Tobie

 Witajcie,

Walentynki już jutro, więc nie mogło zabraknąć layout'a w tej tematyce.


Tło stworzyłam poprzez naniesienie zmieszanych past ice (złotej i różowej) przez maskę damask

Dodałam trochę różowej mgiełki aby nieco ożywić kolorystykę pracy.

Kompozycja powstała na bazie kwiatowych elementów do wycinania, stemplowanych i embossowanych na kalce liści: liść lewy, mój ulubiony liść gałązka oraz listki potrójne. Oczywiście nie mogło zabraknąć własnoręcznie robionych kwiatów 3d oraz mandalowych serwetek w rozmiarze 7 cm i 9 cm

Na koniec użyłam stempli tło serce i tło pismo ozdobne, które najpierw zebmossowałam klejącym pudrem a następnie naniosłam płatki złota. Naprawdę uwielbiam ten efekt błysku ;)

Trochę złotego brokatu, wosku w kolorze żółwiej zieleni, białych chlapań i oczywiście pozłocony napis tekturkowy KOCHAM CIĘ i LO gotowe.









W pracy użyłam:











Pozdrawiam,

Wiola







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...