sobota, 13 marca 2021

3, 2, 1, start!

 Witajcie,


W ostatnim czasie w sklepie Agateria Craft pojawiło się mnóstwo nowości, m.in. wiosennych i wielkanocnych.

Nie byłabym sobą gdybym nie stworzyła mixed mediowego LO ;)



 Na bazie nowej maski zwisające liście stworzyłam strukturę tła. Pierwszy raz też pracowałam z pastą modelującą.... jest idealna do tak delikatnych wzorów jak owa maska. Wzór idealnie się odbił. Nic nie podciekło.

 Bazowałam na dwóch kolorach.... żółtym i niebieskim. Zależało mi na tym, aby baza była na tyle kontrastowa, aby móc uwydatnić śliczne listki z zestawu 2 oraz z zestawu 3, które zostały zembossowane na kalce przy pomocy białego pudru, którego również pierwszy raz używałam. Kalkowe liście osadziłam na sizalu, aby było bardziej puszyście. 

Wykorzystałam również wianek 1, który również potraktowałam białym pudrem do embossingu, a następnie porozcinałam i poupychałam pomiędzy stempelkowe liście. Kompozycję wokół zdjęcia uzupełniłam ramka serwetkowa 4, którą również zembossowałam na biało oraz kwiaty ;) Tym razem nie użyłam kwiatów 3d, lecz magnoliowy zestaw 1

Layout wyszedł bardzo stonowany, aby połączyć kolorowe tło z białą listkową kompozycją, użyłam stempelka tło pismo ozdobne i zembossowałam na biało. Początkowo stemplowałam białym tuszem, ale ostatecznie chciałam uzyskać wyraźniejszy efekt.Nieco pasty ziarnistej, wosku opalizującego, białych chlapań i tak oto prezentuje się wiosenny LO w nieco zimowej scenerii ;) 

Zapraszam ;)


P.S. a kto jeszcze nie widział nowości, to również zachęcam do odwiedzenia sklepu ;)










Użyłam:













Pozdrawiam wiosennie :*

Wiola



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...