środa, 24 marca 2021

Wielkanocny króliczek :)

Witajcie, mili Goście, na Agateriowym blogu :)

Welcome, dear Guests, to the Agateria blog :)

Wielkanoc już niedługo, i chociaż znów nie będzie tak, jak zwykle, to zawsze można wrócić do wspomnień sprzed paru lat. Ja w ramach takich wspominek oprawiłam zdjęcie mojego małego króliczka Wielkanocnego (który już niestety mnie przerósł...):

Easter comes really soon and even though it won't be as it used to be - again! - we can still walk down the memory lane back to happier times. In such recollective mood, I scrapbooked a photo of my sweet little Easter bunny (who's now taller than me...):

Najpierw przygotowałam tło, nanosząc na warstwowo ułożone papiery wzór z dwóch masek: girlandy z listków złotą, a serwetki i borderów białą pastą strukturalną. Następnie ozdobiłam zdjęcie kwiatami w pasujących kolorach i  warstwowym domkiem z tekturki.

I first prepared the background by applying two stencil patterns upon layered papers: leaves garlands with golden and doily pattern with white structure paste. Then I decorated the photo with flowers in matching colours and a layered chipboard birdhouse.

 

Dodałam też pisanki, które ozdobiłam stemplowanymi i embossowanymi motywami listków:

I also added Easter eggs that I decorated with stamped and embossed leaf images:

No koniec dodałam trochę blasku z pomocą cekinów :) 

To finish my page off I added some glam with sequins :)

A oto materiały z Agateriowergo sklepu, z pomocą których powstał mój layout:

Here are the supplies from the Agateria store that helped me to create this layout:

 



I to już wszystko na dzisiaj, do zobaczenia!

That's all for today, see you later!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...