sobota, 27 marca 2021

Podążaj za sercem

 Witajcie,

Tym oto pięknym przesłaniem zapraszam Was na krótką prezentację mojego layout'a w ślubnej odsłonie.


Do jego wykonania użyłam aż 3 masek ;) Tak, uwielbiam maski, i jeśli mam możliwość to staram się łączyć na pracy kilka wzorów. Tu akurat użyłam cudownych damasków, koralików oraz urokliwego wianuszka

Przez damasek i wianuszek naniosłam pastę modelującą, natomiast przez koraliki złotą pastę ice. Wzór podbiłam rozwodnioną brązową farbką, po czym po wysuszeniu potraktowałam papierem ściernym. Dlaczego tak?


***/ mały trik /***

Wybielenie suchym pędzlem przy pomocy białego gesso dodatkowo wybiela nam tło, nie tylko wzór. Aby mieć "wybielony" sam wzór wystarczy zeszlifować papierem ściernym wierzchnią warstwę wzoru. W tak oto prosty sposób mamy pięknie wyeksponowany wzór.

***


Kompozycja to oczywiście gotowe elementy do wycinania, trochę listków z wykrojnika i oczywiście embossowane białym pudrem listki z zestawu nr 2 i zestawu nr 3- zauważcie w jak prosty sposób można dodać lekkości przy bogatej kompozycji. Kalka jest bardzo wdzięcznym materiałem, warto po niego sięgać, zwłaszcza w połączeniu z embossingiem na gorąco.

Nie mogło też zabraknąć własnoręcznie robionych kwiatków 3d oraz sentencji.

Całość na koniec wywoskowałam białym złotem i zrobiłam nieco chlapań.

Kilka zdjęć:













W pracy użyłam:












Pozdrawiam,

Wiola








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...