sobota, 26 czerwca 2021

AHOJ!!! Bądź nieustraszony- chwyć za ster!

 Witajcie!

Piękna pogoda skłania nas do aktywności na świeżym powietrzu. Do podróży małych i dużych. 

Dziś przygotowałam dla Was ster z przesłaniem- bądźcie nieustraszeni, korzystajcie z życia, spełniajcie swoje marzenia.



Do wykonania tego home decoru wykorzystałam bazę hdf KOŁO STEROWE.

Po zagessowaniu zaczęłam budować kompozycję z hdf małych szyldzików i kół zębatych. Do podkręcenia tła użyłam stempla Happy Scrap .

Bazowałam głównie na kolorze niebieskim, zielonym oraz brązowym.

Na tak zbudowanym tle osadziłam "mechanicznego" konika morskiego, który idealnie współgra z hdf'kami. Nieco naturalnych dodatków w postaci piasku, suszków i muszelek. Całość wyzłociłam, dodałam napisy motywujące oraz oprószyłam brokatem w kształcie heksagonów.

Pomimo małej formy jest to projekt bardzo warstwowy, przestrzenny. A wszystko to za sprawą dodatków, zabawy z głębią.

Zapraszam do galerii.













W pracy użyłam:







Pozdrawiam,

Wiola 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...