poniedziałek, 21 czerwca 2021

Różowa Łucja

Witajcie

Hello


W zeszłym tygodniu zadzwoniła do mnie znajoma prosząc o zrobienie dla córeczki kartki urodzinowej oraz zakładki do książki.
Łucja - bo takie imię ma córka koleżanki- uwielbia kolor różowy i turkusowy, dlatego tez kartka miała być cała różowa, a zakładka miała zawierać coś turkusowego 🙂.

Last week a friend called me, asking me to make a birthday card and a bookmark for her daughter. Łucja - because that's the name of my friend's daughter - she loves pink and turquoise, so the card was supposed to be all pink, and the bookmark was supposed to contain something turquoise 🙂.




Do wykonania kartki postanowiłam użyć stempla „Łucja” - wpasował się idealnie do mojej pracy 😉. Pokolorowałam go markerami.

I decided to use the „Łucja” stamp to make the card - it fit my work perfectly 😉. I colored it with markers.






Na kartce zrobiłam tez małe serduszka, które zembossowalam różowym pudrem na kartce, i miętowym na zakładce .
Zarówno na kartce, jak i zakładce użyłam również napisów Happy Stamps.


I also made small hearts on the card, which I embossed with pink powder on the card and mint on the bookmark.
I used the stamps Happy Stamps.





Do wykonania kartki i zakładki użyłam:

I used:







Pozdrawiam serdecznie Ania - Papierowaprzygoda










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...