piątek, 25 czerwca 2021

Herbaciarka Kapelusznika

 

Witajcie!
W dzisiejszym wpisie chciałam Wam pokazać Agateriową herbaciarkę z hdf, którą miałam przyjemność ozdobić. Przyznam szczerze, że do tej pory nie spotkałam się z taką ciekawą formą herbaciarki :)

Hello!
In today's post I wanted to show you Agateria HDF tea box, which I had the pleasure to decorate. I honestly admit that so far I have not come across such an interesting form of a teahouse :)


W formie ozdoby, obwiązałam kapelusz wstążką w kolorze miedzianym, wycięłam kilka elementów z papieru do scrapbookingu, nawiązującego do kapelusznika. Dodałam kilka złomków.
As an ornament, I tied the hat with a copper-colored ribbon, cut a few elements from scrapbooking paper, referring to the hatter. I added some scraps.


Na bazę hdf nałożyłam czarne gesso, czarną farbę akrylową, przez szablon nałożyłam dwa kolory wosków. 
On the HDF base I applied black gesso, black acrylic paint, through the template I put two colors of waxes.





Na bocznej ścianie herbaciarki przy użyciu szablonu i białej pasty strukturalnej nałożyłam wzorek.
I applied a pattern on the side of the wall on the tea box, using a template and white structural paste.


Jak Wam się podoba taka herbaciarka?
do you like this teahouse?

Użyłam:
I used:










Pozdrawiam,
Cheers,
Marta Madej- EviPassjonatka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...