sobota, 12 czerwca 2021

Tagowe trio- motywatory

 Witajcie,

Jak wiecie, uwielbiam tworzyć LO, bawić się teksturą, warstwami, dodatkami. To niewątpliwie moja ulubiona forma. 

Czasem jednak lubię sięgać po niewinnie małą, niepozorną formę jaką jest tag.

Może i gabarytowo mała forma, ale niesie ogromne przesłanie, ma ogromną siłę motywującą.

Tak też dziś przychodzę do Was z tagowym trio. Niewiele potrzeba do stworzenia takiego projektu.



Jako bazę użyłam paski papieru craftowego, które potraktowałam narożnym ażurowym wykrojnikiem. Na tło i warstwy wykorzystałam stare stronice z książki, skrawki papieru scrapowego, wycinanki BS, embossowane na kalce tło pismo ozdobne.

Głównym elementem każdego motywatora są odbitki:

dziewczyna z nutami 

- dziewczyna z warkoczem

 Są przepiękne! 


Wykorzystałam też tekturkę mandalę - jedna wystarczyła na 3 tagi ;) 

Tym razem użyłam gotowego kwiatka 3d a kompozycję listkową zbudowałam z gotowych elementów do wycinania, embossowanych białym pudrem listków z zestawu 3 oraz listków tekturkowych z zestawu różnych gałązek.

Oczywiście nie mogło zabraknąć haseł motywujących. 

Jak widzicie, nawet czarno-biała odbitka może być cudownym, a do tego głównym elementem pracy.


Ilość wykorzystanych materiałów? 

- skrawki papieru scrapowego

- pół stronicy ze starej książki

- kawałeczek kalki technicznej- dosłownie na 4 listki

- 1 ramka mandala

- 1 listek tekturkowy

- 3 odbitki dziewczyn

- 3 kwiatki papierowe

- kilka listków z zestawu do wycinania

- szczypta sizalu i gazy

- suszkowe gałązeczki- korzonki  

- 2 serwetki z BS

- gesso do chlapań


Zapraszam do galerii:













W pracy użyłam:











Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i pamiętajcie:

PIĘKNO I SIŁA JEST W WAS!!!


Miłego weekendu!

Wiola



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...