sobota, 17 lipca 2021

Morski segregator

Witajcie,

Upały tak doskwierają, że mimowolnie człowiek myśli tylko o morskiej bryzie, zimnych prysznicach, czy smakowitych drinkach z palemką i kostkami lodu ;)

Tak, jest bardzo gorąco.... tak gorąco, że nawet projekty w morskim klimacie tworzą się same.

Dziś przygotowałam Wam inspirację na bazie sklejkowego segregatora.




Najpierw zrobiłam inną pracę, motywator na bazie hdf ale.... jak zobaczyłam nową maskę w kotwice to oniemiałam i wiedziałam, że muszę ją jak najszybciej użyć.

Oczywiście do odbicia wzoru użyłam pasty modelującej. Wykorzystałam też wzór maski Happy Scrap morskie fale, gdyż idealnie się uzupełniła z kotwicami.

Kompozycję zbudowałam na wyciskach z foremek, elementów papierowych oraz tekturkowej, grawerowanej kotwicy, którą najpierw pomalowałam farbką akrylową a następnie zabezpieczyłam bezbarwnym pudrem do embossingu

Jest to świetna alternatywa gdy brakuje Tobie jakiegoś koloru pudru, możesz śmiało pomalować element na wymarzony kolor a następnie wykorzystać bezbarwny puder. Efekt jak przy użyciu kolorowego pudru. Ponadto zabezpiecza też tekturkę. U mnie jest to bardzo ważne, gdyż dodaję dużo mediów do swoich prac.


Po zabawie z kolorem, złoceniami jako element wieńczący projekt wykorzystałam urokliwe kropelki rosy, które imitują w tym wypadku bąbelki wody :) Efekt wyszedł super. Na koniec jeszcze trochę płatków foliowych w kolorze zielono-złotym i segregator gotowy.

Ja docelowo przechowuję w nich maski rzadziej używane, bądź "sezonowe",natomiast te najulubieńsze i uniwersalne mam zawsze pod ręką.

P.S. celowo ozdobiony jest tylko grzbiet, gdyż jest to praktyczniejsze rozwiązanie w przypadku przechowywania na półce z innymi segregatorami... również zmediowanymi ;)   
















W pracy użyłam:







Pozdrawiam,
Wiola



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...