piątek, 16 lipca 2021

Przy płotku

Cześć!
Dziś chciałam Wam pokazać jedna z nowości, które ostatnimi czasy zawitały do sklepu. 
Jest to uroczy płotek, który można kupić jako pojedynczą tekturkę, jak i cały zestaw.
Gdy tylko go zobaczyłam, od razu widziałam, że do kompletu brakuje mu tylko kwiatków oraz okienka i sielski klimat mamy zapewniony.
Na bazę wyciętą z kolorowego papieru w pierwszej kolejności przykleiłam tekturkę w kształcie mandali i na niej zbudowałam resztę kompozycji złożonej z kwiatków, listków oraz uroczego okienka. Wszystkie tekturki pokryłam białym pudrem do empossingu, dzięki czemu wyglądają elegancko i pięknie się błyszczą. 
Taka niezobowiązująca karteczka jest bardzo uniwersalna i nadaje się na wiele różnych okazji.

Hi!
Today I wanted to show you one of the new products that have recently come to the store. 
It is a cute picket fence that can be purchased as a single chipboard or as a complete set.
As soon as I saw it, I immediately knew that it only lacks flowers and windows, and we have the idyllic atmosphere.
First, I glued a mandala-shaped chipboard to the base cut from colored paper and built the rest of the composition of flowers, leaves and a lovely window on it. I covered all the chipboards with white empossing powder, thanks to which they look elegant and shine beautifully.
Such a casual card is very versatile and suitable for many different occasions.







 Miłego dnia!

Have a nice day!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...