sobota, 24 lipca 2021

Możesz osiągnąć wszystko!- kartka 3d w pudełku

 Witajcie!

Nigdy nie jest za późno by zacząć... działać, realizować się, spełniać to co wczoraj było jeszcze naszym marzeniem a już dziś jest celem.

Z takim oto przesłaniem stworzyłam kartkę 3 d w pudełeczku.


 

Do jej wykonania wykorzystałam papier craft, z którego zrobiłam bazę kartki i pudełko 3d ( jak jesteście ciekawi jak w szybki sposób można zrobić bazę dajcie znać w komentarzu).

Następnie na dystansie przykleiłam papier scrap, który "przeszyłam" radełkiem. Następnie przy pomocy pasty modelującej naniosłam motyw skrzydeł, trochę pobrokaciłam, pozłociłam i odbiłam białym tuszem stempel tło od happy scrap.

Na tak przygotowanych tłach zarówno na kartce jak i na pudełku zaczęłam budować kompozycję. Motywem przewodnim jest Kobieta-Motyl, stąd też wykorzystałam stempel DZIEWCZYNA. Jeśli ktoś się zastanawia nad zakupem tych stempli, to powiem Wam, że warto...warto mieć wszystkie 5 ;) Są cudowne i dają ogrom możliwości.

Kompozycja składa się głównie z  wycinanych elementów z papieru scrap, ale też i z prześlicznych, grawerowanych liści monstery małych <3 Nic więcej nie musiałam z tą tekturką robić. 

Na koniec nasteplowałam napisy z zestawu napisów motywacyjnych.

Tak oto prezentuje się w całości kartka z motywatorem ;)
















W pracy użyłam:












Pozdrawiam,

Wiola



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...