piątek, 1 października 2021

Metryczka dla Córci

Hej Kochani!
Moją dzisiejszą inspiracją jest metryczka dla mojej Córki. Już dawno chciałam taką zrobić, ale jakoś nie było sposobności.

Hello!
My today's inspiration is the birth  frame for my daughter. I wanted to do one for a long time, but somehow there was no opportunity.


Na bazę użyłam ramki hdf, którą można kupić w Agaterii jako ramkę Shadowbox.
I used an HDF frame for the base, which you can buy in Agateria as a Shadowbox frame.


Nie mogłam oprzeć się tekturce, którą można pokolorować i umieścić na niej datę, wagę, wzrost, imię urodzonego bobasa. W sklepie dostępny jest również taki stempelek.
I could not resist the clipboard that can be colored and have the date, weight, height, name of the born baby. Such a stamp is also available in the store.


Ramkę pomalowałam kolorem białym i na narożniki nałożyłam Agateriową pastę strukturalną, przy użyciu szablonu z gwiazdkami.
I painted the frame white and applied Agateria structural paste to the corners using a stencil with stars.


W związku z tym, że zdjęcie i tekturka są dość duże, to postawiłam na mniejsze elementy ozdobne.
Due to the fact that the photo and clipboard are quite large, I focused on smaller decorative elements.


Mojej Córce bardzo się ona spodobała, a Wam?
My daughter liked it very much, and you?

Użyłam:
I used:










Pozdrawiam,
Cheers,
Marta 



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...