piątek, 22 kwietnia 2022

Agateriowe świeta - część trzecia.

 Dzień dobry Wszystkim. 

Dzisiaj witam się z Wami Agateriowymi Świętami. 

To już trzecia część mojego osobistego bożonarodzeniowego wyzwania, na które tym razem przygotowałam tylko jedną kartkę. Troszkę bogatszą od poprzednich.

Kartka jest dość prosta. Posiada serwetkę, na której zamieściłam wycięte kółko potraktowane agateriową pastą modelującą nałożoną przez maskę/szablon śnieżynki

Kartka przyozdobiona jest poisencjami z foamiranu, pod które dałam troszkę sizalu, przykleiłam odbite tuszem stempelkowe listki z zestawu roślin 3 oraz potraktowane złotym pudrem do embosingu (do detali) gałązki z zestawu stempli gałązki.

Na koniec przykleiłam odbity tuszem stempel - napis Wesołych Świąt Bożego Narodzenia.

Całość zamieszkała na papierach nowej, prężnie rozwijającej się polskiej marki Scrap 8. Wykorzystana tu kolekcja to "Zapamiętaj ten dzień".

Oto moja karteczka.





Poniżej przedstawiam listę produktów, których użyłam. 












 
Serdecznie Was pozdrawiam, Jola Jachowicz


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...