piątek, 15 kwietnia 2022

To możliwość spełniania marzeń sprawia...

 Dzień dobry,

Dzisiaj w Wielki Piątek nie będzie wielkanocnie, będzie życiowo, o marzeniach.

Dlaczego? Dlatego, że dzisiaj chciałam Wam pokazać wpis do mojego nowego mini art journala.

Bazę zrobiłam sama, wpięłam do niej mnóstwo kart wyciętych wykrojnikiem z papieru wizytówkowego. Stworzyłam sobie tę bazę żeby ćwiczyć "płaskie" wpisy.

Jako pierwszy powstał wpis z cytatem: "To możliwość spełnienia marzeń sprawia, że życie jest tak fascynujące" Paulo Coelho - Alchemik. Tekst ten zamieszkał na mojej pracy dzięki agateriowemu stemplowi z tym właśnie cytatem.

Tworząc tło użyłam maskę Siatka 2 , maskę Koraliki 2 , i maskę Koraliki, przez którą naniosłam wzór za pomocą zwykłego ołówka. Użyłam też stempla Pismo ozdobne, który potraktowałam białym pudrem do embosingu . Do stworzenia tła użyłam też stempla Koniczyna ozdobna. Na koniec przykleiłam tekturkę Mandala 2 a na mia odbity tuszem wspomniany wyżej cytat Paula Coelho.

Gotowy wpis wygląda tak.








Użyte materiały: 









Serdecznie pozdrawiam i Wesołych Świąt Wielkiej Nocy życzę, Jola Jachowicz



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...